شات سالب

Aktualisieren: 00:00
Intervall: 0 1 2 5 10 30
Sa 19-06-2021
03:36
Boycott Israel

Company

Apax Partners

03:36
انسان عاقلم
انا موجب ومحترم جداورومانسي وده رقمي اللي نزلته وسري تماما واسمي انسان عاقل
02:27
وليد
عايز موجب اربيعيني محترم و جاد يكون قريب من شبرا مصر دلوقتي يجيلي البيت يفتحني براحه عشان ضيق و يمتعني المهم يكون بيفهم يفتحني براحه انا طويل و ابيض و دقني متحدده و جسمي طري رقمي زيرو واحد واحد اتنين سبعه اربعه خمسه اتنين سبعه زيرو تمانيه
Fr 18-06-2021
18:51
انسان عاقلل
زيرو واحد واحد اربعه تمانيه تسعه تسعه سته تسعه سبعه خمسه
18:38
موجب عاقل
اتصل وجربني قبل اي ش
15:11
انسان محترم
لان الزواج صعب اليومين دول فاي ذكر بيدور علي طريقه سهله فبيضطر يجرب اذا كان سالب او موجب وده مش مبرر لكن ده الحقيقه يبقي راجل محترم ومش عارف يتجوز يعمل ايه يجرب مع اي حد وده مش مبرر ولكن مجتمع فاسد
15:02
انسان محترم
الناس بتبحث عن الجنس لان الحريم بتبالغ في الزواج اذا كانت مطلقه او انسه فبيضطر الذكر يبحث عن بديل حسبي الله ونعم الوكيل في الحريم وصلو الرجاله لهذه الدرجه
Do 17-06-2021
07:04
راجل محترم
كابتن لعمل المساج والتدليك المنزلي بالمنصورة واجوارها موجب أربعيني محترم وجاد موحب لللسوالب كبار السن
03:01
010+62+59+2720
اى تبادل فون او واتس اب ممكن
Mi 16-06-2021
15:00
ديوث لزوجتي
انا سالب و ديوث لزوجتي بحب اشوفها في حضن الرجال و احب اشوفها وهي تتقطع والمكان عندي شرط انا الاول
و رقمي


زيرو واحد اثنين سبعه ثمانيه ثلاثه ثمانيه سته ثمانيه زيرو اربعه
12:28
موجب القاهرة
منورين لو في سالب بمكان يكلمني
Mo 14-06-2021
22:04
مصراريه
هاي
03:15
بحب الجنس و الشتيمه
انا انثي بحب الجنس و مولعه و تعبانه
شرط من يقدر يكون سافل و يحب الجنس مثلي بدون مقابل
ورقمي

زيرو واحد واحد واحد اثنين اثنين خمسه ثمانيه زيرو ثمانيه ثمانيه

انا بحب السهر و انا تعبانه قوى
Sa 12-06-2021
15:19
موجب ٤٩سنه
00971+581+77+59+13
Fr 11-06-2021
15:58
اسد حلوان
بدور علي سالب بنوتي او تخين بس يكون اقل من 30سنه كيوت انا موجب هارد القاهره 35سنه رقم الوتس صفر واحد واحد صفر صفر اثنين تمنيه صفر تسعه خمسه ثلاثه
11:18
رقمي انا ومراتي بنوت
0100+336+28+37انا ايمن من البحيره انا ومراتي



0111+350+80+70انا حسن انا واختي




more
11:18
رقمي انا ومراتي بنوت
0100+336+28+37انا ايمن من البحيره انا ومراتي



0111+350+80+70انا حسن انا واختي




more
10:19
للجادين فقط
ابحث عن صديق موجب رومنسى ابيض ورفيع محترم وابن ناس مثقف ومتعلم من القاهرة او الاسكندرية او المنصورة او من حبايبنا السوريين مقيم فى مدينة نصر او مصر الجديدة ويكون عنده مكان لعلاقة مستمرة وحب وصداقة واسم الفيس بتاعى رامز يوسف محمد وهو على شكل تفاحة ادخل على الخاص كلمنى باحترام اظن الكلام واضح
04:53
اتقو الله
- ازاى دكر يتجوز دكر
Do 10-06-2021
11:55
بدور على زوج محترم
اسمى احمد من القاهرة ٢٨ سنة
اقرا الكلام كويس عشان مترجعش تسألنى فيه
انا بدور على علاقة حب وجواز واستقرار من توب محترم وناضج وكبير مش عيل مقيم فى القاهرة ومستعد لكدة ويهتم بيا ويحبنى وتخليه اسعد زوج ف الدنيا
لو فيك المواصفات دى ومستعد ترتبط بيا وتتجوزنى وجاهز كلمنى واتساب غير كدة متتعبش نفسك


more
شات سالب
English
Features Einstellungen Link-Generator FAQ Statistik System Impressum
FAVORITEN
5305685
29817785
345344
55353
3035477
3816760
210790
15843924
960916
414299
124096
209678
82307
647275
MENÜ

Besuche
182494024
Heute
6503